Just bullshit.

Ser att jag har trogna läsare, Najs där! Ger mig bara mer energi å fortsätta blogga! 
Har ej hänt mycket på senaste tiden. Allt är som vanligt. Ska iaf till Sverige något dygn nästa vecka. Så jag får allt ordnat där borta. Kolla på lägenheter osv :) 

Undrar nog detta med. Jag fick en fråga för någon vecka sedan. Varför jag festar i Vasa och inte är i Stockholm ? Enkel matematik. Har inget annat å göra för tillfället. Jag får väl också ha ett liv trots att jag har barn ? Eller det är kanske förbjudet ? Kan kasta skit tillbaka på denna person som bara går på sina föräldrars pengar och dessa föräldrar vill att h*n gör något för dom men dom får bara skit tillbaka. Sånt e faktiskt fett sjukt tycker jag. Tjäna dina egna pengar. Denna person tror jag är född 92. Jag har klarat mig själv sedan jag var 15 år. Om jag kan göra de så kan du göra de. Undrar också varför jag ser dig på krogen ? Varför är då du inte hemma me dina kidz och bara e ut å super varje helg ? Alltså allt som sägs till mig kan jag vända emot er. Tycker det bara är onödigt å komma me bullshit till mig då du inte gör något åt saken själv. Jag försöker iaf visa att jag kan. Vad gör du ? 

Kommentera här: