Singelivet.

Nu har jag varit singel i princip i 1 års tid. HAr haft något småförhållande h'r och där men inget som hållit direkt. Är nog skönt på ett sätt å va singel men på sen andra planen så saknar man nog någon å älska. Om jag ens vet hur man gör mer ? Skulle va nice to finde out! Guzze sku tydligen lugg me om ja it slutar let efter na karar så ja får nog motstå :D Om man sku skaff se en kärring iställe ? He sku no va na kanske. Men kärringar i allmänhet hatar mig. Har nästan bara killkompisar. Om jag har en tjejkompis så är hon precis som mig. Lite mer den här tuffa stilen som jag har. Finns nog en kille jag gillar men får ej någon respons av denna person så det är nog också å bara kasta åt helvete. Förtjänar bättre.Kommer nu iaf börja ta tag i mitt liv och sluta me den här "festa helatiden" stilen. Skaffa mig en utbilning och en ny bostad. Kämpa för det som är värt och kämpa för. Livet går vidare bara man gör något åt saken. 

Blir iaf sverige nästa vecka. Pallar ej me finland. Alla här tror att dom är något och att dom vet bättre än allt och alla. Orkar inte se på sån här skit. Längtar verkligen tillbaka till stockholm till alla mina vänner nära och kära. 

Slut för idag. Tack för idag.

Kommentera här: