Bla bla bla blaaa.....

Håller nog på å sätter mig själv i en jävla deprission. Tycker det har varoit så bra sedan det tog slut mellan barnens pappa och mig. Blev mycket lyckligare. Självsäker. Orkar mer. Hittade nog mig själv efter det förhållandet tog slut. Behövde nog det för å bli lycklig igen. Känns som jag var förut i en bubbla. En bubbla som bara blev större och större och jag blev bara mindre och mindra. Men som sagt. Det har vänt! Men nu är det ju höst så är väl därefter man är lite smådeppig skulle jag tro ? Höst och snart vinter. Ryser i hela kroppen bara jag tänker på det! Kallt och jävligt. Hade en underbar sommar iaf. Träffat så många nya underbara personer som jag än idag har i mitt liv som jag är väldigt tacksam för. Vänner som alltid står vid min sida vad som än händer. Som det skall vara helt enkelt! Ett plan däremot har jag ej blivit lycklig på än men det kommer med tiden. Bara jag hittar den rätta som ska finnas på de planet. Behöver också en sidekick ;) En sådan har jag inte heller. Min förra va en riktig jävla bitch som jag faktiskt hoppar från en bro. Iaf har hen bränt alla broar hos mig. Tur jäveln också kommer flytta från Tälje. Slipper jag se aset också. Me like ;). 

Har suttit halva dagen på akuten pga njursten. Fick nog bara skit av läkaren. Gick till apoteket bara för att och till min förvåning hade jag ennu citodon/panacod kvar på apoteket. Tur i oturen endå :) 

Hoppas alla har en fortsatt trevlig dag alla läsare!

Kommentera här: