Upp å ner.

Kompisar kommer å går. Äkta vänskap består. Har mye bra vänner i mitt liv. Dom bryr sig verklingen. Inte nå jävla wannabes som man ofta träffar på. Nu ska jag tydligen ta tag i mitt liv. (har väl sagt de i 6 mån nu ?) haha. Är nog en sorlig människa. Måste nog till sthlm nästa vecka. Min stora son fyller hela 6 år! Härregud så stor han börjar bli. Går förskolan å allt. Är glad att barnen lever men vet att dom ej har det bra. Vet att pappan kan va som han är. Borde börja kämpa igen och få dom från pappan. Ni som har träffat honom vet att han är lite bakom flötet. Och "lite". Skrev det för å vara snäll denna gång. Har all chans i världen å reda upp detta. Har bara ej haft motivationen. Får hoppas den dyker upp snart. Jag följer bara strömmen. Lever livet här och nu. Är så onödigt att bara deppa ner sig. Man får inget uträttat på de viset.


Ha de gött allihopa!



 

Kommentera här: