Hahah!

Dag nr 2. 

My ass.

Nåh , i vilket fall. Har ba lust å klaga så nu jävlar i min låda.

Facebook: Oskriven regel. Du kan göra en status men du drar dig för de. Tänk nu vad alla andra skall tycka å tänka ? Tänk om ja skriver något helt åt helvete ? Okej. Sedan finns de dom typerna som gör på annat sätt. Skriver bara positiva eller riktigt negativa statusar. Alla negativa statusar förstår vi ju varför dom dyker upp. Folk är ensama och söker sympati. Positiva samma sak endå. 

Och nu ska ni inte tro att jag tycker detta är fel över huvudtaget. Tvärt om. Tycker om å se va som händer i andras live men VISSA som gör såhär vet man att dom gör de för detta. De e bara sant. Förlåt bros.

Jag är en sådan person som skiter i va folk tycker å tänker. Om inte folk gillar mitg kan dom dra åt helvete. Har endå folk vid min sida som älskar mig. Om jag som ett exempel hör ett rykte om mig säger ja ba: Är nog synd att folk inte har något bättre för sig än å snacka om mig. Men e ju intressant å höra saker om sig själv så vet man lite mer om sig själv :D


Pice alla systrar och bröder!


Kommentarer:

1 Jefe:

Tungt! :)

Svar: Tack bror! :D
Patricia

Kommentera här: